Години роботи call-центра
Пн - Пт 9.00 - 18.00
Сб 10.00 - 15.00
RU
UA
Кошик
Одяг
Тактичне спорядження
Страйкбол

Гарантія



Наш магазин відповідально ставиться до обслуговування покупців. З усіх питань щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також повернення або обміну товару, купленого в магазині – прохання звертатися за номером: +38 (068) 283-00-60 або за допомогою форми зворотного зв'язку. Повернення коштів або обмін товару відбуватиметься протягом семи робочих днів, лише після отримання нами товару назад. Разом з товаром необхідно відправити заяву про обмін товару або повернення коштів. Повернення або обмін товару здійснюється кур'єрською службою, якою ви користувалися при замовленні. Повернення коштів у випадку повернення товару відбувається на банківський рахунок, з якого було оплачено замовлення.

Якщо товар містить виробничі дефекти, ми обміняємо його на аналогічний (або повернемо кошти), за відсутності слідів експлуатації і збереження оригінальної упаковки. У випадку виробничного браку всі поштові (транспортні) витрати будуть сплачені продавцем, тобто інтернет-магазином Agressor. Проте, якщо ви хочете поміняти чи повернути товари з будь-яких інших причин, то поштові (транспортні) витрати повинні бути сплачені покупцем. Претензії повинні бути пред'явлені протягом 2-х днів з моменту отримання товару.

Щоб повернути або обміняти товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, що не піддавався змінам тощо;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:

  • порушена цілісність гарантійних пломб, фірмової упаковки тощо;
  • пристуні механічні або іншого роду пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • було проведено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • на товари продані вже як "бувші у використанні";
  • контрактні армійські речі складського зберігання (нові та вживані)

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • пошкодження, викликані експлуатацією товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані використанням неналежних елементів живлення або неправильним підключенням до електромережі