Наш магазин відповідально ставиться до обслуговування покупців. З усіх питань щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також повернення або обміну товару, купленого в магазині – прохання звертатися за номером: +38 (068) 283-00-60 або за допомогою форми зворотного зв'язку. Повернення коштів або обмін товару відбуватиметься протягом семи робочих днів, лише після отримання нами товару назад. Разом з товаром необхідно відправити заяву про обмін товару або повернення коштів. Повернення або обмін товару здійснюється кур'єрською службою, якою ви користувалися при замовленні. Повернення коштів у випадку повернення товару відбувається на банківський рахунок, з якого було оплачено замовлення.
Якщо товар містить виробничі дефекти, ми обміняємо його на аналогічний (або повернемо кошти), за відсутності слідів експлуатації і збереження оригінальної упаковки. У випадку виробничного браку всі поштові (транспортні) витрати будуть сплачені продавцем, тобто інтернет-магазином Agressor. Проте, якщо ви хочете поміняти чи повернути товари з будь-яких інших причин, то поштові (транспортні) витрати повинні бути сплачені покупцем. Претензії повинні бути пред'явлені протягом 2-х днів з моменту отримання товару.
Щоб повернути або обміняти товар, будь ласка, переконайтеся, що:
Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності: